روزهای زندگی من

سال نو سلام....

1396/1/14 13:25
نویسنده : شیرین بانو
83 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. اینم از سال جدید و ایام نوروزش که شکر خدا بسلامتی تمام شد و حالا یه سال جدید انشاءاله پیش رو داریم. امیدوارم بهترینها تو این سال رخ بما نشون بده

دیروز 13 بدر همراه با خانواده همسر گذشت. خوب بود خداروشکرچشمک

از خدا میخوام سیزده بدر سال دیگه سه نفری بشیم و من و همسری و نینیمون با همدیگه دست در دست هم بریم سیزده بدر(البته منو همسری دست در دست هم و نینی هم در بغلمونمحبت)

تو این سال جدید تصمیماتی گرفتم یکیش اینه که با امید به لطف خدا و با توکل به خودش تصمیم گرفتیم نینی دار بشیم

دومین تصمیمم اینه که یه شغل درآمدزا راه بندازم چون واقعا از بیکاری خسته شدم هرچند خودم رو با انجام کارای هنری سرگرم میکنم اما دلم میخواد درآمد هم داشته باشم

سومین تصمیمم کسب مهارت رانندگیه البته گواهینامه رو خیلی وقته گرفتم اما پشت ماشین ننشستم که اینم به لطف خدا تصمیم دارم حتما این مهارتو تقویت کنم چون خیلی ضروریه

تصمیمات دیگه ای هم دارم که امیدوارم خدا کمکمون کنه و بتونیم تو انجامش موفق بشیمخجالت

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)