روزهای زندگی من

کیک پزی

1396/1/19 12:54
نویسنده : شیرین بانو
96 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. تصمیم گرفتم طرز پخت کیک های مختلف رو تجربه کنم و یه عالمه کیک خوشمزه بپزم. کیکایی با طعم های مختلف و بعدش بازاریابی کنم برا فروششون امیدوارم نتیجه بخش باشه و بتونم به نتیجه برسم نمیدونم ایده ی خوبی هست یا نه اما تصمیم دارم اینکار رو انجام بدممتفکر

دیشب جاتون خالی زبرا کیک پختم یعنی خیلی وقت بود تصمیم داشتم بپزم اما نمیشد تا اینکه دیشب تنها بودم و حوصلم هم سررفته بود شام کوکو سبزی داشتیم با باقالی پلو جاتون خالی البتهچشمک منم گفتم امشب دیگه موقشه و آستینا رو بالا زدم برا پخت زبرا کیک نتیجش در ادامه مطلب بفرمایید خواهش میکنمچشمک

خب اینم جناب زبرا خان

چطوره بنظرتون؟ خودم خوشم اومد ازش خیلی راحت بود و البته خوشمزه. البته جا داشت یکم دیگه شیرین تر باشه. همسری تا از در وارد شد و چشمش به کیک افتاد خیلی خوشش اومد میگفت چطوری این مدلیش کردی قالب زدی منم خندیدم و با اعتماد بنفس فراوون گفتم نه بابا قالب کجا بود ما اینیم دیگهخندونک

آهان فردا پس فردا باید برم تست تیروئید بدم آخه 6 ماهه فهمیدم کم کاری دارم. بریم ببینیم این tsh خان چقدر از خرشیطون اومده پایین. امید به خداآرام

خدایا هیچ کدوم از بنده هاتو ناامید نکن الهی آمین

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)